Förstörd är bara förnamnet

Hej.
Jag orkar inte ens dra genom min dag.
Igår så gjorde jag och Andreas pannkakor i stora lass till middag, sen bar det hem för att fixa mig. Drog ut på krogen med Kevin och Emilia. Vi var först på Soap bar, sen Entourage. Minnesluckor har jag massa av, men minns att jag träffade på Nathalie och Marta från min klass och pussades med dom och dansade, hahah. Idag kunde jag inte ens ta mig upp för att laga frulle, åt typ vid 3, tröck i mig smärtstillande och tabletter som hjälper mot illamående sen sov jag, och vart helt död. Lagade shnitzel med mamma, och därefter vaknade jag till liv. Mötte mitt hjärta, rakade hans hår, myste, såg på TV, och sov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0