Games

Hejsaaan på er alla glada!
Igår så mötte jag upp Emma i stan, och vi gick till en rolig butik, kan inte skriva mycket mer om det förän efter alla hjärtans dag. Vi satte oss på Sandy's i någon timme och snackade om allt som rör livet. Åkte hem och käkade, sen hämtade Alex upp mig, och i bilen satt även, Johanna, Andreas, Kevin, Leo & Totte. Vi köpte lite gott på City Gross sen åkte vi hem till Felix och spenderade kvällen där. Jag och Johanna spelade Ali Baba och Rappa Kalja med några tjejkompisar till mig som också var där. Sen gullade vi med chihuahuan Theo, och labradoren Vilma, så söta! Vi spelade därefter slav & president till hemgång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0