Morgondagen

Imorgon ska jag på min kusins förlovning, som kommer vara ganska stort och pampigt.
Jag är inte så mycket för att ha festklänningar och sånt, men vad gör man inte för sitt kött och blod..
Hade tänkt ha klänningen här nedanför, men frågan är om den är rätt för tillfället?
FAN att jag är sjuk, och att det skall serveras god mat, och att jag måste sminka mig (men förstöra sminket varje gång jag nyser eller snyter mig), ha på mig klack, och förstöra outfiten genom att bära en tröja över för att annars kommer jag frysa ihjäl. Ja detta är få av alla anledningar, men mamma säger bara att det är bortförklaringar, jätte elak!
Detta är jag och en barndomsvän när vi går ut nian.
Schysst att klänningen passar efter 3 år :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0