No update

God kväll!
Har inte suttit vid datan så mycket idag, så jag har inte hunnit skriva något.
Hade iallafall prov i Historia, det var så skönt och avslappnande, vi var bara 3 i klassrummet, och läraren tog det lugnt, drack kaffe och va inne på datan, då blev jag automatiskt själv lugn, och presterade bättre på provet. Kom hem och åt pasta med pesto som bror lagade, sen mötte jag Andreas, vi gick hem till honom och segade. Han är sjuk så jag hade inte en större lust att mysa med honom då jag redan varit sjuk 2 gånger på en månad, inte okej!! Vi gjorde rischoklad, och såg på TV resten av kvällen. En "ta det chill" kväll med andra ord. Nu är det helg för mig :D
Enklaste och godaste någonsin.
Blockchoklad i vattenbad, 1 msk olja, rör ner ca 10 dl rispuffar (cornflakes går också, asgott) man ska röra ner så mkt tills all choklad "sugs" upp. Sen klicka på bakplåtspapper, låta det stelna en kort stund, sen klart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0