Segt segt segt

Igår kom mina mostrar och kusiner och vi fikade och pratade en del. När jag skulle sova så gick det inte, jag hade en sån jävla halsbränna, att det kändes som om jag hade ett rivjärn i halsen.. Med få timmar sömn, vaknade jag tidigt och åkte till skolan, köpte med mig strepsils halstabletter som jag knarkat hela dagen. Skoldagen var så seg, jag sov i rasthallen och på vägen hem skulle jag ta bussen, så jag gick av i Bredäng, när jag var framme hade föraren bara hunnit stänga igen dörrarna, och jag gjorde en gest om att han skulle öppna dörrarna åt mig, men bitterfittan gjorde såklart inte det så jag fick vänta på tåget 10 min och sedan gå hem.. Utöver det irriterar jag mig på en viss kille.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0