Surprice

Väska Svart 299 kr
Mötte hjärtat i Skärholmen, fick skjuts av Danne som gjorde världens usväng för min skull, helt snäll! Mina tabletter finns inte i hela Stockholm, kul... Vi gick runt, och Andreas sa att vi skulle in på Lindex, han överraskade mig och sa att han skulle köpa mig den väska jag ville ha :D tack igen bo! Sa hej till Johanna som jobbade, sen så åkte vi till Ica Kvantum och handlade med hans föräldrar. Vi åt pappas special hemma hos dom, sen hämtade Leo upp mig och Andreas och vi åkte till systemet och köpte dricka, jag köpte ett Bamse läppsyl :) stötte på alla killarna där som också köpte dricka, så ikväll blir det förmodligen att dricka, men har ingen större lust.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0