The week is almost through

HEY!
Happytimes, ska bara slappa i över 10 dagar nu :D
Idag så var jag i skolan och hade rätt roliga lektioner, somnade dock på svenskan när vi tittade på film. På vägen hem med Melina och Anna, så stannade tåget i 10 min för att någon på tåget innan hade dragit i nödbromsen. Aja, kom till Liljeholmen, klev på Norsborg tåget, men hon i högtalarna sa att den bara åkte mot Axlesberg, gick av i Aspudden, väntade på Norsborg. När jag gick hem, så kom en taxi utanför Alex, och det var hans bitterfittiga granne som gick av och tog all plats, så var tvungen att vänta på att taxin skulle röra på sig tills jag kom förbi. Kul jag hade det va? Är ändå på superhumör :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0