Är det på riktigt eller drömmer jag älskling? träffade dig och min önskan blev verklig

3 ½ år med mitt hjärta.
Minns första gången vi lyssnade på denna låt tillsammans, glömmer aldrig glädjetårarna.
En av våra låtar, som ger en flashbacks, på flera år tillbaka.
Det är något fint att dela så mycket med dig, tänka sig att detta blir det femte sommaren vi spenderar tillsammans du och jag? Jag har varsamt behållt alla våra minnen i en stor del av mitt hjärta, och om jag någonsin känt mig illa till mods, så tänker jag på allt vi delat. Du kom in i mitt liv, när jag som mest behövde dig, och det gick knappt att sära på oss första året.
Det bara var så att vi skulle spendera all vaken tid med varandra.
Det konstigaste är nog att vi fortfarande efter all tid hittar nya sätt att bli kära på.
Du har stulit mitt hjärta 


Kommentarer
Johanna

Ni är så fina!

All lycka till er!

<3

2011-02-09 @ 20:10:44
URL: http://jollans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0