Yesterday

Hej!
Igår var jag och Liljohanna hos Johanna och pratade och sånt.
Vid 9 mötte vi Ellan, Timmy och våra boys, och åkte mot Fruängen, vi var på en killes födelsedagsfest. Först var det ganska dött, men efter några glas alkohol blev allt genast roligare, fast det är alltid kul med mina fina vänner :) Vi åkte buss till Skärholmen för att komma hem, och killarna kunde inte sluta sjunga i kör hahhah, det var kul! Kom hem och kunde knappt sova, var genomfrusen, låg och darrade i en timme innan jag somnade. Vaknade helt efter imorse, och skulle ta en D-vitamin tablett, såklart spillde jag ut hela skit burken, orkar inte...


Kommentarer
Denise

Vad heter killen som fyllde år ? :)

diggar din blogg!!

2011-02-13 @ 13:24:17
hasna

Hej denise:)

han hette Marcus Bellman om jag inte misstar mig..? var du också där? åh tack tack tack!

2011-02-13 @ 13:27:20
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0