1-2/1

Hej på er..
Vet att jag sugit dessa dagar, men vänner och familj är prio 1!
Igår firade vi min bror som fyllde 25, bakade en kladdis, och vi hade en liten familjestund.
Sen mötte jag Andreas, sen kom Kevin, och Johanna & Alex hämtade upp oss, och vi åkte till Fruängen för att köpa mat som vi sen åt hos Alex. Vi tittade på Fångarna På Fortet, och Patrik 1,5 sen gick vi hem. Ångrade mig som fan, så jag gick till Andreas, vi tittade på Knight and Day som förövrigt var grym! Sen låg vi och pratade en stund. Idag har jag varit i lägenheten med hela familjen och städat det sista, nu är allt klart, SKÖNT! Kom hem och kände frossan som en våg. Jag ligger i soffan och skakar, är likblek, och hostar och är snuvig, inte kul :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0