Jävla influensa

Hej, jag fattar seriöst ingenting..
Läste precis på Emmas blogg om hur hon blivit sjuk, och jag kände exakt samma sak, fast utan spydelen! Jag började också känna allt i lördags, det brände i halsen, men jag trodde det var för nyårsjublet haha. På söndagen steg febern och jag kunde inte ens röra min kropp, jag var helt utmattad, jag fick anstränga mig för att vrida kroppen lite grann. Frös som bara den ena timmen, och svettades ner mina kläder blöta andra. Igår så hade jag också feber, låg i soffan hela dagen, sen i duschen i en timme, älskar när man känner sig frisk för stunden. Idag hostar jag som ett djur, men håller tummarna att jag blir bättre med timmarna. Har knappt ätit fast föda för att jag mår så illa bara jag tuggar, mamma har till och med kommit hem tidigare från jobbet för att se till att jag lever..
Hatar att vara sjuk :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0