Nyårsafton

Det var galet igår!
Började med middag hos Andreas, maten blev så god, som Dennis och Andreas lagat.
Sen så vart jag irriterad, men det gick över på någon minut.
Sen började alla bli halvt fulla och vi tjejer dansade hejvilt och skrattade åt allt.
Vid midnatt gick vi till borgen, där killarna tände sina raketer.
Jag är så jävla rädd för sånt, så jag skrek typ hela tiden, det känns i halsen idag..
Stod och skrek att det brann och att en äldre kvinna var i lägenheten, men alla var så chockade.
Det brann i 2 lägenheter, men alla gick till den andra där ingen var hemma för det brann mer, ingen såg damen förutom jag så dom skrek att det var fel port.
Fast nu i efterhand undrar jag hur de kom in i lägenheten som var tom haha?
Vi kom in till damen hon var så envis men hon kom ut, och brandkåren var så seg, hela lägenheten stod i lågor. Jag blev genast illamående för alkoholen, chocken och att se vänner och Dennis mamma nästan offra sina liv och sedan hosta ihjäl sig av all rök de fick i lungorna..
Vi var hemma hos Dj en stund, men jag gick hem, för jag mådde så illa.
Men det var ett dramatiskt, dock roligt nyår, förutom olyckorna.


Kommentarer
Emma

Hoppas du mår bättre nu :)?



Dom delade upp sig de var därför gittan och pia sprang in e ena när pisa såg att g`s lägenhet brann och hon var där och dennis i den andre,

för dennis skulle släcka elden i den andra där tv:n och det börja brinna, dom kom in med en kofot :)

Haha och den där tanten är pias mamma nära kompis,

och hon ville typ inte gå ut för det enda hon hade kvar av sin man var ett foto som dog i cancer för några år sen, därför var pia kvar och leta efter det :) tycker så synd om henne, och alla andra lägenheter :( de var ju fem lägenhter som blev förstörda.



pussar

2011-01-01 @ 19:34:00
URL: http://missperfect.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0