Denna helg var bäst

Hej!!
Inom loppet av 36 timmar har jag varit hemma i en timme.
Igår på dagen så var jag och Andreas nere i Sätra badet och låg på en stor filt och solade, med musik i bakgrunden och några utbytta ord, så var allt helt perfekt. Vi tog en varsin glass och gick längs stranden och plaskade i vattnet, det var obetalbart. Åkte hem för att äta grillat med familjen, sen åkte jag till Andreas igen, vi köpte massa chips och dipp, och tittade på Mean Girls, eller jag gjrode det. Vid 10 på kvällen var det bara att gå hem och packa om väskan, jag, Andreas, Leo, Alex & Johanna åkte till Leos mammas hus i Tumba. Han har 3 stora hundar där som är jättepigga men fega av sig haha :) Vi åkte Van ner till stranden med hundarna, jag, Andreas och Leo tog ett nattdopp, det var döläskigt! Vi åkte tillbaka till huset och satt och pratade om allt och inget som finns att prata om med 3 killar då Johanna somnade. Vi satte på filmen Prinssesan och Grodan vid 3 och alla somnade efter ett tag. När jag vaknade en timme senare och stängde av filmen, vaknade Alex till och frågade varför jag stängde av den, fastän han sov haha!

Idag så skulle vi se klart filmen, och jag lagade frukost till alla medan, det blev våfflor med sylt, mumma. Efter filmen hoppade jag studsmatta på deras enorma tomt, och sen åkte vi Cadillac nercabbat hem!! Ashäftigt! Var hos mormor med mina kusiner, för kusinerna och mostern från Tyskland kom idag. Lekte med ungarna i några timmar, sen hämtade Andreas mig och vi var en stund med Alex och hans familj, sen åkte vi hem till Andreas och såg på Norbit.
Har haft en superhelg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0