Min helg

Fredag : Åkte till Grönan, åkte ingenting, åt allt som hör till tivolit. Var där i 3 timmar sen åkte jag, Andreas, Kevin, Leo, Totte och Alex hem. Eller vi åkte till Alexis som hade bartömning, de andra kom dit efter. Vi beställde massa dricka, min bror och hans kompisar beställde in flera helrör åt alla och ingen var nykter vid kvällens slut. Vi skojade, dansade, kissade och drev med varandra.
Lördag : Jag var på babyshower hos mina kusiner. Jag Suzan och Claudia fixade cupcakes som blev ursöta, ni ska få se på dem :) Det var en jättemysig dag, hon gillade mina presenter, och alla var på gott humör. Kom hem vid 8 och fixade mig lite, sen gick jag till Felix där Andreas, Dennis, Leo, Totte, Jens, Jocke och Johanna var. Vi satt där en stund sen rörde vi oss mot Alexis igen och det var mer dräggigt på lördan. Jag och Andreas var ganska trötta, så vi drog hem till honom och åt nudlar och sov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0