Never stop

Igår så var jag med min kusin, vi åt, pratade, och drog till Skärholmen, ni anar inte hur skönt det var att gå in till butiker utan att ägaren springer efter en och tjatar. jag köpte 2 linnen på bikbok och miniprestenter till en babyshower som jag ska till på lördag. mötte upp Andreas och handlade mat, sen grillade vi hemma hos honom och det var så gott! Därefter åkte vi hem till Leo och sen till Gömmarn och Andreas, Leo, Kevin, Felix och Mario tog ett dopp. Vi åkte till donken, och Valle får för sig att slänga ett helt glas vatten på mig så jag blir genomblöt, när jag hade stått i 5 jävla minuter för att hämta vattnet åt honom, gissa om jag blev vansinnig? Fast jag tog ut allt på Andreas som jag skäms väldigt mycket för :(
köpte såna här söta saker :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0