På helgerna har jag ett liv haha

Torsdag 7/7 : Var med Andreas, vi tog det lugnt som bara den, tittade på tv och solade, sen var vi i Skärholmen ett tag och jag bytte ett linne. Åkte sedan mot Masmo för att gå på Hennan. Bemöttes av alla kusiner och av världens godaste mat. Jag åt 3 tallrikar.. Satt med kusinerna mest och pratade och tog igen förlorad tid, och på kvällen drog jag, Claudia, Sandra och Addi till stan. Vi var hemma hos Claudias kompis Tora som bor i Hötorget och har världens utsikt från sin takterass. Vi körde drinklekar och vid 2 kom vi därifrån. Vi gick till Spy Bar och Sandra tjafsade med kassörskan haha. Vi dansade loss fram till 4 på morgonen sen så sprang vi till nattbussen, Claudia sov hos mig och vi hamnade i säng halv 6 den natten.
Fredag 8/7 : Vaknade vid 2 tror jag det var och åt frulle. Andreas, Leo och Totte hämtade upp oss, och vi fixade lite saker, köpte dricka, och vid 5 så var vi på Gömmarn, efter ett tag kom Alex, Kevin, Jens och Shubair, och jag tog årets första dopp, det var jättesvalkande!! åt på Max och därefter var det direkt hem till Andreas för att duscha och mysa. Vid 9 ringde det på dörren, och de från Gömmaren och några till kom över. Vi satt ute och drack och skrattade. Vid midnatt gick vi till Dj's gård där alla var, och påvägen stötte vi på min bror som hade bil, och skjutsade oss, när vi skulle av så klämde jag Andreas fingrar i dörren och båda reagerade assegt. Han blödde och hade ont så vi var bara ute en liten stund, sen gick vi hem till honom och plåstrade om honom. Sov så skönt den kvällen intill den bästa.
Påväg till Gömmarn.
Hemma hos Andreas
Muppar
Andreas provisoriska lösning för handen.
Lördag 9/7 : Vaknade vid 12, så åkte vi till Mcdonalds och åt frulle, vi skulle åka till Blå Lagunen med massa människor, men det var för stressigt så vi valde att inte åka. Vi handlade massa gott på City Gross, och drog hem till honom och solade, och skrattade lungorna av mig. Vi såg på Law abiding citizen, sjuk film, men bra. Fixade mig lite hemma hos honom, sen åkte jag hem och fixade mig mer och vid 7 plockade min kusin upp familjen, sen åkte vi hem till Amanie där allt röj började. Hennes storebror Wisam skulle gifta sig! Det var trummor, biltutor, dans och hur mycket glädje som helst under hela kvällen. Vi stoppade E4 trafiken under 1 minut, då brudgummen gick ut och dansade, haha EPIC! Maten var god, sällskapet var underbart, vi satt precis bredvid brudparet som det skall vara, och fötterna dog på vägen hem, huvudet förenades med kudden nångång efter 3.
En fin bild som jag tog idag på hans favorit hatt.
Söndag 10/7 : Vaknade vid 2 igen och var stendöd. Men jag samlade mig och mötte mitt hjärta, vi åkte till City Gross igen och köpte gott gott, sen hem till honom. Vi tittade på Transformers 2, sen grillade vi och åt en jättemumsig middag. Sen var det matkoma, och  vi låg i soffan och tittade på bilar, sen såg vi på Segemyhr på TV. Vi storstädade huset som blev kliniskt rent, sen skjutsade han hem mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0