Regniga sommardagar

Hej.
Igår städade jag i hemmet med mamma, sen gick jag hem till hjärtat och umgicks. Somnade nästan i hans gosiga famn, men han piggade upp mig med nudlar. Strax innan 9 hämtade vi upp Johanna och Alex och drog på bio. Idag gjorde jag ingenting alls, såg på massa tvprogram. Andreas hämtade upp mig och vi var hemma hos honom och knasade oss, skojbråkade, och skrattade tills jag tappade andan. Vi såg på Love and other drugs, den var sämre än vad jag trodde, jag hade för mig att det skulle vara mer komedi. Vid 9 gick vi ut på en promenad, ner till kampingen. Det var så mysigt, det kändes som om man var på en helt annan plats än hemma, vi tittade på fina husvagnar, och njöt av lugnet. Han bar mig på ryggen hem igen, där vi spelade dataspel och åt crunchy, för jävla bra dag med min finaste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0