Transformers

Idag var jag ganska seg. Fast jag sysselsatte mig ändå.
Vattnade blommorna, hjälpte mamma med maten, dammsög huset, var inne på datan,
sen hämtade Andreas upp mig och Kevin och dom åt på Daisys.
Vi åkte förbi Alex jobb men han hade slutat, så vi drog hem till Felix där de var.
Alla var helt förstörda, och Felix brännskador började synas stackarn.
Vi alla glodde på TV och var inne på data, och pratade lite smått.
Vid 8 åkte vi till Heron City för att äta, sen så gick jag, Andreas, Kevin, Jens och Felix på Transformers 3.
Den var jättebra och tjejen var snygg, men inget slår ettan!!
Fast 3an var bra på sitt sätt, bra story, och roliga scener :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0