Hello

Torsdag : Träffade Andreas, och vi låg och tog det lugnt hela dagen, vi åkte och köpte glass, godis och choklad, som vi åt framför Liar Liar, Andreas kunde inte sluta skratta åt Jim Carrey.

Fredag : Gick ut på en promenad till Sätra Badet, skönt att röra på sig. Hämtades av hjärtat, sen åkte vi och köpte 4 maträtter på Paneng Gai, första gången för mig! På kvällen gick vi ut med Kevin, Jens, Alex, Yossef och Valle. Vi åkte till Diset där de drack och spenderade pengar på maskiner. Vi träffade Johanna, Pelle, Jocke och några till, och drog på fest med dom på Östermalm. Det var ett hur snyggt hus som helst, men jag och Johanna kände oss så ovälkommna för att alla stod och stirrade på oss, så vi gick ut, och då blev det problem. Alla blev utslängda, mobiler försvann, tjejerna på festen var jättedryga, men när jag pratade så slickade dem röv och bad om ursäkt flera gånger. Fattar inte hur man kan vara så elak och ta någon annans mobil.. Kom hem vid 4 och somnade direkt.

Lördag : Gick upp vid 1, fixade mig lite snabbt, sen hämtade Andreas upp mig. Vi åkte till hans morbror i Södertälje med familjen, på en jättemysig middag. Vi åt grillat, sen var det marängswiss till efterrätt, därefter yatzy där jag och Andreas kom tvåa, sen såg vi på bilder från när hans moster var i Thailand, det plus massa trevliga konversationer hade vi. vid 9 var vi hemma igen och såg på Killers, efter det så kollade vi på bilder och klipp på massakern i Norge, så hemskt! Vid midnatt gick vi hem till Alex, såg på Forrest Gump, somnade på soffan och gick hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0