Whats up

HEJ IGEN!
Har avnjutit en underbar resa med fest, hamam, fylla, sol & bad, den var helt fulländad.
Jag ska dra genom hela resan bit för bit, för det krävs tålamod. Har hur som helst haft jättekul, men jag saknade hemmet otroligt mycket. Första veckan av resan så festade vi konstant, på dagarna badade vi, åkte båttur och kvällarna innehöll alltid alkohol. Andra veckan så höll vi igång festandet några dagar, käkade ute på midsommar, och sen tog vi det lugnt resten av veckan. Dagen jag kom hem åt jag grillat med familjen, vräkte i mig maten, sen låg jag i soffan och glodde på TV hela kvällen, och var inne på datan, när huvudet landade på kudden sov jag i 11 timmar, obetalbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0