When it happens, i'll be outta here

I tisdags mötte jag upp hjärtat, skulle vara arg på honom, men kunde inte undhålla mig från att skratta, det går inte att vara arg på honom! Vi åkte runt i bilen ett tag, sen så bjöd han på mat på Daisys, och därefter plockade vi upp Johanna & Alex, och åkte till City Gross och köpte gottigheter, sen åkte vi hem till Alex och såg på Beastly tror jag filmen hette.

Igår så var jag hemma ett tag, sen mötte jag upp Johanna & Emma, och drog till Hellströms för att ta några cider. Det slutade med att vi var där från 5 till 10, vi tog igen massa förlorat snack och skratt, så jävla bra! Johanna och jag drog förbi donken, och när vi var påväg hem stötte vi på killarna och var med dom. Kom hem strax innan 3 efter att ha hört om Leos sjuka upplevelser.
Idag så hämtade Andreas mig, vi skulle åka och bada, men det blev inte så. Jag rakade hans skalle, sen hade vi vattenkrig i badrummet, och det slutade med att jag gjorde illa mitt finger :( Vi låg och segade, sen var det middagstid och jag åt middag hemma, sen hämtade andreas upp mig igen. Vi köpte hallon, och vaniljvisp och bakade en paj, åååh va gott det var! Vi låg i sängen och tittade på Men in black och myste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0