Check up

Söndag 12/6 : Åkte och firade Andreas pappa med tårta och paj, drog iväg och handlade i Skärholmen, och sen hem igen. Var hemma med mamma, sen så kom hennes vänner över, då hämtade Andreas upp mig, vi lämnade hans syster, sen köpte vi ostbågar, han drog ut pengar, sen kom Johanna och Alex, efter ett tag även Leo. Alex fixade låtar till sin ipod, och vi andra låg i Andreas säng och pratade.


Måndag 13/6 : Var med Johanna & Alex, vi växlade pengar, köpte småsaker, och åkte sedan hem. Andreas plockade upp mig vid 5, så åkte vi och hämtade körkortet, sen köpte han SOLO tidningen till mig, och mediciner. Sen var vi hemma hos honom och tog det väldigt lugnt.
Idag så har jag varit på Rims, Kevins, Antons, Annas, Hamzas, Nadias, Sinayas utspring, i Kärrtorp. Dom hade hyrt in en trummis så det var världens drag! Asbra studentutspring. Jag och Meltem åkte till Slussen och hon åt på donkis, och vi pratade massa på vägen hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0