STUDENT 2011!

Studenten var helt otrolig!
Började med att jag inte kunde sova, fick 2 timmars sömn och vaknade helt förstörd.
Fixade mig och åkte till skolan där vi hade champange frulle.
Drack champange, åt bär, och skålade för livet.
Därefter vart det sång och tal i ljushallen för alla elever.
Sen fotograferades vi, helt bäst!
Lunchen som var precis efter, var jätte rolig. Alla blåste i tutorna, höll roliga tal,
och åt kycklling, bea och potatis tillsammans, samt citron cheesecake.
Vi alla mådde illa av den knappa tid som fanns kvar och ställde oss i franska balkongen och jublade.
I hallen där vi skulle springa ut, var det så hög stämning, alla skrattade och sjöng i takt.
Nu kommer B3A: Alla känslor försvann, sprang upp på scen med klassen och hoppade.
Gick till alla underbara som var på utspringet, och fick massa dricka på mig.
Sen satte alla på mig nallarna, och det var helt sjukt hur många jag fick av alla!
Stod och skrek "För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra!" Gång på gång och blåste i min tuta, och kunde inte fatta att allt var sant.
Tog med mig, Andreas, Johanna, Alex, Amanie, Jose, Danne, Navid på flaket, och det var röj!
Alla skrek, hoppade omkring och hällde dricka på varandra, det var galet kul.
Hemma var släkten, och alla vänner kom också, och vi tog det lugnt, drack lite, åt lite,
satt kring borden och pratade med musik i bakgrunden.
Däckade så bra vid midnatt, aldrig i mitt liv har jag sovit så tungt!
TACK TILL ALLA SOM DELTOG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0