V. 23 som jag inte hann med

Jag suger på detta under sommaren, men jag ska dra genom det som är missat.
Onsdag 8/6 : Alex födelsedag! Var hemma och fixade allt inför studenten, sen var jag ute och hemma hos Bejna och umgicks, som på gamla goda tiden. Min bror och jag åkte med en tjej i klassen för att fixa dricka till mottagningen och flaket. Sen så åt jag middag hos Andreas och var i Skäris en snabbis, därefter hem till Alex för att gratta och hälsa på alla andra som var där, och vid 9 hem till Andreas igen för att fixa musik till flak.
Torsdag 9/6 : STUDENTEN! En av de bästa dagarna i livet.
Fredag 10/6 : Gick ut på promiss med Andreas, Leo, Felix, Matti, Dennis och Alex, några av oss åkte senare in till stan för att gratte Adde som fyllde 18. Vi satt på Djurgårn utanför Josefinas, sen så gick vi till en korvmoj i Karlaplan och åt. Vi var tillbaka i Sätra vid halv 10, satte oss vid dagiset, där fler kom, och vi hade det mys. På natten tog jag och Andreas en biltur och hämtade hans syster från Stureby, skönt med folktomma vägar.
Lördag 11/6 : Åkte till Kungens Kurva och Skärholmen med Andreas, och köpte saker inför resan. Därefter åkte vi till Gömmaren med Dennis, Felix, Matti, Ellan och Timmy. Vi låg ute i solen och stekte, det var för skönt nästan, jag doppade fötterna i vattnet som var jätte svalt. Vi åkte hem till Alex och grillade med honom, Johanna, Leo, Totte och Crippa. Maten var sååå god, lövbiff (de andra gjorde rullader). Alla drack, sen vid midnatt gick vi hem till Alex ett tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0