A night with Mary

God morgon.
Igår så mötte jag Mary vid 10, och vi drog till Harry B James, en rockkrog, det var jättemysigt där.
Vi pratade med massa okända, och en trevlig kille som ville bjuda på dricka.
På vägen till Burger King stötte vi på 2 killar som bara klankade ner krogen för de blivit utslängda, och sen oss för att vi bodde mot Norsborg, vilka knäppisar.
När vi satte oss på tåget efter att vi ätit, så hamnade vi bredvid två norrlänningar som vi pratade med, det var askul, för dom visste inte var dom hade varit. Sen när det ropades ur högtalarna "nästa: Hornstull" så sa en av de, shit tågen går ju i 190 i timmen, vad snabbt det gick! Åh vad vi skratta åt lantisarna! När jag skulle gå ensam hem så pratade jag med en medelåldersman som visade sig vara min granne, så vi tog sällskap.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0