As the days goes by

Gick runt på stan igår med Ayan, Mary, Baran och en tjejkompis till dem.
Fick med mig världens sötaste korthållare från H&M, visar er senare.
Mötte upp Emma & Ellan, vi satt på Redline, sen kom massa massa vänner.
Vi drack, åt mat, och pratade om saker, hoppas de ledsna blev glada för stunden :)
Stackars Timmy blev misshandlad av vakterna, men han mår bra.
Jag och Andreas gick hem till honom vid 2 och somnade direkt.
Idag har vi legat och myst, håller med Johanna som skriver att killar är mysigast på morgonen!
Vi åt frukost, sen ostbågar och cola, tittade på Solsidan, Men in Black, Simpsons, Bee Movie.
Kom hem halv 9, och härnäst vet jag inte vad som händer!


Kommentarer
Johanna

Visst!! :D killar är absolut bäst på mornarna! Tack för en mysig kväll igår min fina :D <3

2011-03-06 @ 19:23:58
URL: http://jollans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0