Biljard, Badminton, färdigsportat för ett tag

Jag har knappt suttit vid en dator de senaste 2 dygnen.
I torsdags mötte jag upp Andreas, Alex, Leo och städade i Alex nya bil, en snygg BMW.
Sen åkte vi och hämtade Johanna, och köpte massa godis på 500 sorters godis i Kungens Kurva.
Därefter gick vi till en lokal där killarna körde pingis, och vi tjejer körde biljard.
Igår så gick skolan jättesmidigt, vi satt och spelade kort, och när dagen var slut mötte Ayan och jag, Andreas. Innan det köpte vi lite gott på Hemmakväll som hade brakpriser.
Alla killarna satt i Pizzerian och vi gick dit, då blev det bestämt att vi skulle till Botkyrka och spela badminton? Haha lite konstigt, men jag var på, och fick stressa för att hinna packa allt hemma. Det var jättekul att köra tycker jag, men träningsvärken idag är olidig. På kvällen var vi hos Alex och tittade på Big Brother, och de drack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0