Dagarna går så snabbt

God kväll!
Dagen har varit så lugn och skön. Hade en asgrym vikarie som kommer från Tyskland, och talar flytande svenska efter bara 3 år här. Resten av dagen bestod av massa snack och drivande, med tjejerna, sen en debatt om en dokumentär som vi såg på svenskan. Meri, Yasar och jag åkte till Skärholmen och gick runt ett tag. Kom hem, tog det lugnt, åt, sen hämtade Andreas pappa upp mig och vi åkte hem till dom. Andreas sov, för att han varit med om världens resa idag, men när han ursäktade sig, så sa jag att jag hellre är med honom sovandes intill mig, än att inte vara med honom alls :) Vi åt chokladpudding med grädde innan han lämnade hem mig, mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0