Happenings

Hey.
Igår så åkte jag, Johanna och Ellan till umo och ställde lite små frågor. Sen åkte jag och Ellan hem till henne, och jag gosade med hennes urgulliga pudel Simba. Han gillade mig sa hon, för att han slickade mig i ansiktet massa, och det gör han inte så ofta, gissa om jag blev glad! :D Vi fick skjuts av Ellans mamma hem till Emma, där en tjej från Mary Kay kom på en rådgivning. Det var hur mysigt som helst, vi fick sminka oss själva, och testa produkterna, så sött av Emma att bjuda hem oss. Vi gullade med hennes 2 veckor gamla bror, innan vi skyndade oss till bussen som tog oss till våra pojkvänner. Vi var på pizzan, sen i Felix lokal, vissa spelade kort, och andra körde pingis, avslutade kvällen i världens bästa famn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0