När allt är bra igen, så måste det gå nerför..

Hej..
I söndags var jag med Ayan, vi skulle plugga men snacket tog över.
Igår bjöd Johanna mig hem till Alex där dom var, vi tittade på Big Brother, dom har 24, och segade, jättemysigt med gullisarna :D Idag så har jag varit sprudlande glad under skoltimmarna, drev runt med alla och åkte till Skärholmen med Meri, Yasar och min Ayan efter skolan. Köpte saker till studentskivan som jag ska pyssla ihop. Väl hemma frågade jag mamma var alla ska få plats att äta under min studentmottagning, och sånt. Då lägger sig min bror i och hånar mig som faaaan bara för att jag vill ha det i en lokal så mina vänner slipper skämmas. Det är ALLTID jag som ska nöja mig med det som är bekvämast för alla andra, och inte mig själv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0