Onsdag

Vaknade hos Andreas och låg och segade där rätt länge.
Gick hem till Dennis där Emma var, och vi satt med Pia och snackade, sen visade Emma rummet söm är under renovering för mig, och fixade sig. Vi mötte Johanna W och åkte till stan till Ellan som precis slutat jobbet och åt där. Efter det åkte jag, Ellan och johanna W till Globen där de köpte biljetter till någon match, sen gick vi runt i butiker. På kvällen så mötte jag Dennis och Emma, vi drog till The Bridge där alla var, vi fick betala inträde, sen gick vi ut efter typ 5 min och fick inte våra pengar tillbaka. Sen skulle vi till Entourage, men Tanja och Fralle hade inga pengar, så vi + Alex och Kevin åkte till Sätra, vi va på Redline i 10 min sen fick vi skjuts hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0