Snart brakar det loss

Detta med studentskivan börjar gå mig på nerverna.
Tjejerna tog den största klubben trots att flera sa nej.
Nu får vi inte ihop tillräckligt med folk till middagen, och vissa i klassen är inte ens villiga att gå på den?
Idag satt vi och pratade om en speciell, ALLA.
Och jag hävdade konstant att vi inte skulle göra såhär bakom någons rygg, att vi skulle ta upp det med personen. Jag var den enda som sa, aa jag ska iallafall ta upp det med denna människa imorn, och inte bara prata skit här och nu. En av alla äckel har gått och sagt til denna människa allt alla sa, och ville väl få sig själv att framstå som en ängel.
Imorgon lär helvetet braka loss, jag orkar inte hålla masken längre.
Jag kommer släppa allt jag känt under alla dessa månader.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0