Think positive

Imorse när jag satt med 2 tjejer från engelska C kursen, och de sa att de skulle bli så arga över att behöva gå upp så tidigt om vi inte hade lektion. Jag sa att jag var glad och pigg, för att solen sken, morgonen startade bra. Båda sa "va positiv du är". Man kan inget annat än vara det. Alla vi har vänner som vi tycker gör och säger fel saker, men vi kan inte hata dem för det? Man måste lära sig se det goda i det onda, för att klara av denna värld. Tro mig, jag har testat det motsatta, och kan säga att man går så himla mycket längre på att tänka gott.


Kommentarer
Johanna

Du får bli min nya förebild :D,

måste verkligen börja tänka som du!

2011-03-10 @ 11:37:28
URL: http://jollans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0