Were do I begin, to tell a story

Måndags : Skolan på nytt, det gick segt, men det gick, tog sällskap hem med Andreas.

Vid 6 gick vi till Alex där Johanna också var, vi promenerade i Sätra badet vid solnedgången, det var jättemysigt. Isen var dock mjuk, och sprack även, då skyndade vi oss till land, men så hittade Andreas och Alex en frusen pöl som de hoppade på och blev blöta om fötterna. De fick byta skor och strumpor, sen åkte vi till Heron City och åt på Thai restaurangen, maten va ganska okej. Timmy och Ellan kom också, och det var menat att vi skulle bowla, men nä killarna upptäckte att det inte var discobowling så vägrade dem haha! Vi såg på The Fighter på bio istället, den var mer en killfilm, men den gick att se på, skulle hellre sett den hemma i soffan. Sen promenerade vi ända hem från Heron, hurtbullar!

I Tisdags så var jag hemma från skolan, pluggade lite, duschade, tog det lugnt. Gick hem till Andreas vid 6 och umgicks lite med hans familj, sen så satt vi uppe på hans rum, vi packade, myste, kramades. Jag hatar att säga hejdå.. Kunde knappt sova inatt, smsades med Andreas 5 på morgonen, sen 6 igen fram till 7. Hade världens klump i halsen hela morgonen, fast tjejerna fick mig på bättre humör när de sa att det kändes tomt utan mig igår, mina sötnosar! Vi kollade på Burma VJ, hemsk dokumentär, man blir så glad att man hamnade i Sverige. Ska sega lite nu, sen titta på massa serier, bla Big Brother, Desparete Housewives, Grey's Anatomy, Of the Map.

Andreas och Alex på isen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0