En önskelista

I år har jag verkligen ingenting speciellt på min önskelista.
Linnen i alla möjliga färger och former, man kan inte få nog av dem.
En liten clutch väska, som rymmer det viktigaste för en partykväll.
Bikinis är det bästa jag vet, typ, och det är alltid på min önskelista.
Snygga somriga kilklackar, något man orkar gå i hela kvällarna.
Det stora solpudret från Isadora i nr 91, det räcker så länge!
Cover all mix, fast ska nog köpa det själv snart, och så en bra borste.
Det finns dösnygga leggnins på Carlings för typ 400 som sitter som en smäck,
i typ svart och jeansfärgat.
Mamma avslöjade idag att hon skulle åka och köpa en vit Iphone till mig,
men jag stoppade henne. Nu när jag ändå blir 19, så borde jag köpa sådant till mig själv.
Hon insisterade, men jag sa att hon inte behövde köpa något så stort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0