Finaste flickan på jorden

Igår fyllde allra bästaste Johanna 18 år!
Grattis älskling!
Vi gick upp till centrum, där Johanna gick emot alla sina principer och tog en cider på Red line.
Hon, jag, Andreas, Alex & Kevin åkte till Vapiano och åt en smarrig middag.
Johanna öppnade sina presenter och såg ut att vara nöjd över det hon fick, det hoppas jag iaf :)
Sen så drog vi till Nivå 22, där Dennis, Denise och några andra var,
vi drack lite cider där med, och Johanna shottade 3 shots också haha!
Kom i sängs vid 1 inatt, och tog en lång sovmorgon.
Hoppas Johanna hade en lika underbar dag som jag hade med henne igår :)


Kommentarer
Johanna

Hade en underbar dag tack vare er mina älskade vänner :D, och by the Way så blev Johanna supernöjd över sina presenter:-D <3

2011-05-19 @ 13:10:03
URL: http://jollans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0