Ingen lust alls.

Hej.
Orkar faktist inte blogga så mycket, har inte samma lust, läser knappt bloggar längre.
Men gör det för att kunna läsa allt sen, måste kämpa!!
Aja, i onsdags så gick jag hem till Andreas, vi tog det lugnt, bakade en asgod kladdkaka, och såg på TV.
Fick så god tacos i skolan, med exakt alla tillbehör, ni ska få se min fina tallrik snarast.
Igår så åkte jag till Medis med Rebecca och Maki, vi gick till en moskée för en skoluppgift.
Det var jätteintressant, jag har alltid varit fördomsfull, men det var verkligen fridfullt och fint.
Efter det åt vi på Scandic Malmen, människor såg på oss som om vi vore utomjordingar bara för att vi inte klädde oss i märkeskläder och hade cashflow. Maten var god och det satt otroligt bra i magen.
Gick hem och pluggade därefter, såg på Lord of war med min bror sen sov jag sött.
Idag så har jag varit i skolan med nötterna, och hemma så krattade jag allt gräs, och vattnade det.
Älskar att det är bra väder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0