Utspringstävling

Hej!
Igår så var jag med mamma hela förmiddagen, köpte blommor till henne med Andreas, sen spenderade jag kvällen hos honom, vi åt marräng tårta och hade oss. Hittade överdelen på bikinin idag, men de hade bara underdelen i storlek L :( I skolan så hade vi utspringstävling, som var hur kul som helst. Vi fick gå balansgång, kasta ärtpåsar i hinkar, fylla hinkar med vatten med glas som hade hål, springa, gåtor, charader (ägde sönder den delen) och sångtävling, (ägde ännumer där)! Vår klass med endast tjejer gick vidare och vi var dölyckliga! Sen skulle vi köra hinderbana, först plocka äpplen, sen springa ihopbundna, sen leta efter en nyckel i mjöl, springa en bit och i rockringar, jag fick stationen där man skulle krypa, har skrapat upp knäna och händerna, aaaj! Vi kom iallafall på tredje plats av 6 så vi eller iallafall jag är jättenöjd :)
Vi skulle komma på en ramsa, det är INTE jag som skrivit den!
Jag är helt mörbultad, sönderslagen, och förkylningen är runt hörnet, men det var värt allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0