Cosy

Heeeej
Är inne på datan men glömmer bort att skriva, blir alltid så!
I tisdags så följde jag med Johanna som sökte praktikplats, sen åkte vi till Hööks och jag fick lära mig ett och annat om hästar, kände mig efterbliven. Sen gick vi till Subway och hon åt, och Alex kom och skjutade oss hem till henne.
Där blev det prat på prat, Greys, och massa choklad som hennes pappa hämtat.
Vid 7 hämtade Alex oss och Andreas så köpte vi chips, dipp, salsa, gurka, ostbricka,
och svullade hos Alex till filmen Hall Pass, skit rolig film!
Igår så var jag lite seg, tog en dusch när jag vaknade för att piggna till,
lagade asgod middag till familjen som uppskattades, kycklinggryta med ris.
Andreas plockade upp mig och vi åkte till Kungens Kurva, köpte chips och salsa,
men sen fastnade vi i godisbutiken, kände mig som ett litet barn! Älskar deras godis.
Vi såg på Sons of anarchy säsong 4, shit vad snygg Jax är nu!! :D
Sen blev det Greys och brottas lite smått.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0