Get a grip

Hej!
Säger som en smart Johanna skrivit, har verkligen tappat lusten för att skriva,
men man gör det för att kunna läsa sen!
Har jobbat måndag, tisdag, onsdag, det blir roligare och enklare för varje gång.
I måndags möttes jag och Andreas och promenerade hem, lagade spaghetti & köttfärssås, världens bästa rätt, såg på TV och tjockade oss.
Igår så hämtade han mig med bil, skönt, sen köpte vi biljetter och därefter mat från Paneng Gai.
De var en ny tjej som tog emot beställning via telefon, och vi fick heeelt fel mat.
Det gjorde inte så mycket för maten var god och alla gör misstag, men blev irriterad när hon
sa att jag inte beställt det jag beställde, men men.
Såg på Soa och Greys anatomy.
Idag har jag varit ledig och mått bajs, så jäkla tråkigt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0