Go hard or go home

Vilken sjuk kväll!
Började med att vi åkte till Älta på släktträffen, fick veta i bilen att det skulle va 60 pers!!
Det var trafik så när vi var framme så var redan massa folk där.
Hälsade på alla, sen så blev det automatiskt att man var med dom man kände bäst.
Satte oss tillsammans, tog lite dricka för att lugna nerverna, sen var det bara att äta.
Det var hur mycket mat som helst, sååååå gott, var tvungen att ta en andra omgång.
Sen var det en musikquiz, och hade turen att hamna i samma lag som Terese.
Vi var grymma tillsammans, men vi kom typ 4a.
Åt bärtårta, sen åkte vi iväg, jag, Terese, Gustav & Thomas fick sitta därbak i skåpbilen.
Vi kände oss kidnappade men det var askul att glida från sida till sida.
Vi va på Söder och drack några drinkar.
Blandade rosé, shots, drinkar och cider, och mådde fan inte bra imorse.
Det kom massa folk, hur kul som helst, gick ner och dansade lite,
åt donken och kom hem vid 3.
Vi vaknade 1(!) trodde klockan var typ 10 då.
Segade lite, men sen fick Andreas värsta superkrafterna och vi möblerade om hans rum.
Det blev kliniskt rent, sen åkte vi till Rusta, jag köpte julstjärna,
och flyttkartong till allt jag inte använder.
Kom hem och plockade i mitt rum direkt, är långtifrån klar, men det kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0