I'm not dead

Nu får jag väl sätta igång och skriva lite, har fan nästan glömt vad jag gjort i veckan.
Tisdag : Åt på Pizza hut med Andreas, såg på filmen Limitless och njöt av kvällen.
Ons/torsdag : Jobbade, lekte såklart med barnen, var med Andreas och såg på SOA på kvällen.
Fredag : Inveg helgen med jobb, mötte hjärtat efter jobbet och tog bussen hem,
fick skjuts hem, duscha, åt yakuniku sallad från millas och såg på Idol.
Lördag : Åkte på roadtrip me bilen, sen runt i Skäris och därefter
mötte jag Mary och Ayan & drog till Stan.
Vi promenera runt i timmar innan vi till slut hamnade på Burger King
för att alla andra ställen var smockfulla.
Hade värsta flowet, fick gratis oboy, sen när jag skulle beställa pommes,
gav en Aussie mig sin cola, och som mary bjöd över till vårt bord haha....
Inga kommentarer om vad vi pratade om, men han reste runt själv, & hade massa pengar.
Vi drog till Sjätte tunnan och hängde där ett tag, hamnade i sängen vid 3.
Söndag : Lyckades övertala en som jobbar på 3 att byta ut en sak på vårt internet,
fast jag egentligen inte skulle få det.
Internetet var sönder, men blev fixat i slutändan.
Åt oxfilé, hasselbackspotatis och bea, sen den goda efterrätten här under.
Min mage mådde lagom bra.
Såg på Soa, pratade om allt och inget, och nu ska jag sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0