Stan

Hej hej hej.
Idag så har jag varit med hjärtat en stund på dagen, köpte doritos och dipp till oss,
som vi mumsade framför bästa Sons of anarchy, finns nästan inget bättre!
Sen åkte jag till stan och mötte Johanna, Ellan och hennes 2 kompisar,
om jag inte misstar mig hette dom Elin och Micke, aja, vi gick runt lite, sen åt vi på Tacobar.
Tog en burrito som läckte från alla håll, fast den var god.
Beställde biljetter till filmen I don't know how she does it, och gick runt lite till.
Hittade saker på Hollister som jag vill ha, men får ta det efter alla julklappar.
Träffade på Johanna & Pelle och sa hej lite snabbt, sen blev det bion.
Johanna och Bravida sponsrade oss med biljetterna och poppisar som vi svullade i oss!!
Filmen var så gullig, tyckte om den, den var så söt på något sätt haha.
Efter filmen så åkte alla utom jag och Johanna hem,
så vi gick runt på Åhléns ett tag och sniffade för mycket parfym,
och drömde oss till alla saker vi ville ha, sen tog vi tåget hem och pratade om våra typiska kill problem som är oundvikliga, men ibland så roliga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0