Week so far

Död åt att skriva.
Jobbade i onsdags och torsdags, Andreas skjutsade mig till Flemingsberg,
följde med min bror till polisstationen för att han behövde ett vittne till pass.
Men min eviga "tur" visade sig snabbt, då en polis sa att jag inte behövdes....
Åkte hem till Andreas och såg på Soa.
Igår så segade jag, kollade brevlådan 70 gånger, men 15:40 så kom brevet!
Andreas kom med vinden och vi hann åka till banken och hämta ut min lön!!!!!
Fick betydligt mycket mer än vad jag trodde, blev superglad :)
Hämtade ut våra jackor på kemtvätten, sen lagade vi tacos, såg på Idol och tog det lugnt.
Idag ska jag följa med deras familj på en stor släktträff,
tur att jag känner några redan, och att Gustaf o Hampus också är där.
Julpyntade lite precis, så mysigt med jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0