Write

Hej.
Blev såklart inringd i måndags, men det vara bara bra.
Jobbade för fullt, åkte hem och skulle till polishuset med min bror men det blev inte så.
Andreas hämtade mig, åt moussaka där som jag konstigt nog älskade.
Drog till Vårberg och bytte däck, sen blev det Sons of anarchy.
Igår vaknade jag av att jag drömde att ett psykfall sköt Andreas i skallen.
Var klarvaken klockan 6 och hjärtat kunde inte sluta bulta.
Lekte med bästa ungarna, skrattade åt saker som de sa, och så var dagen slut.
Var med Andreas, såg på TV och åt chips, kom hem vid 10,
men vände ut igen, åkte till donken med Steffi och kom hem strax innan 1.
Idag jobbade jag också, barnen fick ta spruta och glass till mellis.
Så jävla tråkigt att det är sista dagen ever med just dom barnen imorgon :(
Är helt slut nu, så today I don't feel like doin anything!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0