20 oktober

Hej!
Idag så drog jag och min kusin Amanie till Skärholmen, åt lunch på Billströms,
ska härdanefter alltid äta där, jättemysigt ställe och maten var super!
Aja vi gick runt i butikerna, testade skor, jackor inför vintern, drack smoothies,
och pratade om saker vi missat med varandra.
Hon är verkligen världens klumpigaste person och dummaste, och vet hur man får en att skratta!
Vi kunde inte sluta skratta åt hennes jävla klumpighet hela tiden, haha men hon är underbar.
Andreas hämtade oss, lämnade henne, sen köpte vi mat på donken och en pappas special
och åt som djur.
Såg på TV program, låg och segade på denna regninga torsdag,
hemma satt jag och pratade om serier med min bror och hans kompis,
vi bråkade om vilka som var bäst och sämst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0