Det är bara så livet är

Hej!
Det är alltid dom dagarna som jag bestämt mig för att vila som jag blir inringd.
De ringde halv 8 idag och jag skulle vara där 8, hann inte ens med mig själv.
Kom i tid iallafall och det kan jag va stolt över.
Var på stora avdelningen idag, där mamma jobbar, och lekte med barnen.
Klingade jättebra med dem, man får så mycket tillbaka med de större.
Blev tillfrågad att jobba imorgon = glad hasna, börjar 9 så det är nog dags att sova.
Vad gör man när cash is king?
Andreas var sååå mega snäll och hämtade mig med bil, bar med mig så mycket hem.
Skönt att se honom i 10 minuter.
Hade typ glömt hur fort dagen flyger förbi när man är sysselsatt på dagen.
Kom hem, stekte potatis och cevapshishi, duschade, fixade håret,
vips så var klockan 9!! Såg på älskade desperata fruarna och nu på SATC.
Lång text, liten betydelse, ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0