Hard work work

Hej världen, igår jobbade jag igen, var ute i skogen med barnen,
älskar när alla bråkar om att få hålla mig i handen, man känner sig gillad.
Åt tacos och till lunch och sen flöt dagen på även om jag slutade 5
och fick hålla på med nya västar i 2 timmar..
Åt god middag hemma, sen var jag med Andreas, vi såg på Soa och tog det coolers.
Idag gick jag upp halv 7 och var asrädd för hur mörkt det var ute!
Började samtidigt som mamma så vi åkte tillsammans.
De hade fotografering idag, och det finns inget sötare än barn med fina kläder.
Åt mellis till lunch idag för att spisen var sönder :(
Slutade 3 och mötte Johanna i Skärholmen och vi gick runt och tittade på kläder.
Vi fick med oss mjukisdressar ♥ och sen satt vi på Billströms ett tag,
pratade och skrattade åt hur sega vi var, okej mest åt Johanna denna gång :D
Fick skjuts hem av hennes mamma, gick hem och åt middag,
sen hämtade Andreas upp mig och jag shoppade lite till!
Har fått lite pengar av min bror som jag kände att jag ville bränna på kläder.
Sitter hemma hos Andreas just nu, han sover här bakom.
Vi har legat och segat idag, sett på TV program och nu på Derailed som går på 7an.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0