Helgen

I lördags åkte jag och Andreas till Liljeholmskajen och tog en promenad längs vattnet.
Vi satte oss där solen lyste och värmde, och åt lite godis, pratade, & drömde oss bort.
Livet är så enkelt med en så underbar människa!
Vi tog en pommes på donken, sen käkade vi pesto kyckling hemma hos honom.
Tog det lite lugnt, såg på TV, lyssnade på musik, fixade oss och drog hem till Johanna.
Där drack vi, Johanna fixade sig, sen mötte vi upp Alex, Bratte & Borak och åkte till stan.
Mötte upp Dennis, Felix och Adde, skulle in på Uffes, men så blev det inte.
Några tog en dricka på Dovas, sen skulle vi till Blå men en viss nöt hade inte med sig pengar?!
Så jag och Johanna satte oss i bagageluckan i bilen och alla åkte hem till henne.
Killarna hade dötorra konversationer och skämt, skrattade lite, somnade lite, kom hem vid 3.
Idag var jag och Andreas och letade rätt på alla dagis så jag skulle veta var alla låg.
Sen åkte vi och såg på hans systers handbollsmatch, vilken brutal sport!
Köpte hem mat från donken, och sen låg vi och såg på Gustavsson 3 tr, jätterolig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0