I gotta hangover

Hello!
Helgen har varit underbar, både mysig och partyrockig!
I fredags var jag med Andreas, vi såg på Idol, sen plockade vi upp Alex och hämtade Johanna.
Åkte till Heron City där de åt, sen hem till Alex, jag och Johanna låg under täcket i sängen
och såg på Scream 4, älskar hur fega vi va såfort det kom en läskig scen :D
Igår så åkte jag och mamma till moster i Segeltorp, vi ville träffa Liam, kusinbarnet.
Rätt som det var blev det en mini släktträff.
Alla pussade på Liam och lekte med honom, drog skämt och vi tjejer snackade skit.
Var där hela eftermiddagen fram till 8.
Då åkte jag hem, fixade mig lite grann, sen kom Johanna och alla pojkar,
och vi åkte mot Hellströms.
Var där ett tag och drack & dansade med partner in crime,
sen gick vi till Ojojoj och det var samma sak där också.
Vägen hem var allt annat än tråkig, Alex somnade på en främlings axel, som tog kort på det.
Vi skrattade som bara den, han är typ omöjlig att väcka när han väl somnar!
Stupade i säng 4 nångång.
Idag så har jag lagat världens mat helt själv, kött, potatis, tsatsiki och sallad, mumma!
Blev hämtad av Andreas efter maten och jag rakade av honom håret,
Sen bakade vi en kladdkaka som blev extremt god, och såg på Soa.
Såg klart The Reader nyss, hemsk film..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0